فقط پسرا بخوانند ایمنی در صنعت فولاد
.:: Your Adversing Here ::.
 

فقط پسرا بخوانند

 

 
Message body
عزیزم
می توانی خوشحال باشی، چون من دختر کم توقعی هستم.

اگر میگویم باید تحصیلکرده باشی، فقط به خاطر این است که بتوانی خیال کنی بیشتر از من میفهمی!

اگر می گویم باید خوش قیافه باشی، فقط به خاطر این است که همه بادیدن ما بگویند ”داماد سر است!” و تو اعتماد به نفست هی بالاتربرود!


اگر می گویم باید ماشین بزرگ و با تجهیزات کامل داشته باشی، فقطبه این خاطراست که وقتی هر سال به مسافرتدور ایران می رویم توی ماشین خودمان بخوابیم و بی خود پول هتل ندهیم
اگر از توخانه می خواهم، به خاطر این است که خود را در خانه ای به تو بسپارم که تا آخر عمردر و دیوارآن، خاطره اش را برایم حفظ کنند وهرگوشه اش یادآور تو و آن شبباشد!
اگر عروسی آن چنانی می خواهم، فقط به خاطر این است که فرصتی به تو دادهباشم تا بتوانی به من نشان بدهی چقدر مرا دوست داری و چقدر منتظر شب عروسیمان بودهای!


اگر دوست دارم ویلای اختصاصی کنار دریا داشته باشی، فقط به خاطر ایناست که از عشق بازی کنار دریا خوشم می آید… جلوی چشم همه هم که نمی.شود!

اگرمی گویم هرسال برویم یک کشور را ببینیم، فقط به خاطر این است که سالها دلم می خواستجواب این سوال را بدانم که آیا واقعا “به هرکجا که روی آسمان همین رنگ است”؟! اگرتو به من کمک نکنی تا جواب سوالاتم را پیدا کنم، پس چه کسی کمکم کند؟!

اگراز تو توقع دیگری ندارم، به خاطر این است که به تو ثابت کنم چقدر برایم عزیزی!

و بالاخره…!!
اگر جهیزیه چندانی با خودم نمی آورم، فقط به خاطر این استکه به من ثابت شود تو مرا بدون جهیزیه سنگین هم دوست داری و عشقمان فارغ از رنگ وریای مادیات است
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






sajjadzamani

سجاد زمانی

sajjadzamani

http://s-zamani.ir

ایمنی در صنعت فولاد

فقط پسرا بخوانند

ایمنی در صنعت فولاد

به اولين و بزرگترين سايت رسمي ايمني و بهداشت در صنعت فولاد(ذوب و نورد)كشور خوش آمديداميدواريم ساعات خوب و خوشي را سپري كنيد. آرزوي ما هدف ما و هدف ما بهبود شرايط ايمني و بهداشتي كشورعزيزمان ايران مي باشد رعایت اصول ایمنی و بهداشت در کارخانجات اگر جدی گرفته نشود علاوه بر اینکه خسارات جبران ناپذیر مستقیمی که برای کارخانه در بردارد برای اینده کارفرمایان و آویزون شدن عده ای از کارگران دارای نقص عضو و معلول را دربرخواهد داشت

ایمنی در صنعت فولاد